Γιατί οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ συζητούν την κατάργηση των οικογενειακών συσκευασιών

 


Αναζητώντας τρόπους να περιορίσουν τις δαπάνες τους σε βασικά αγαθά, οι καταναλωτές «κυνηγούν» τις προσφορές στα ράφια του σούπερ μάρκετ, ακόμη κι αν αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να.... επισκεφτούν περισσότερες αλυσίδες, για τις αγορές τους.

Μία από τις πρώτες κινήσεις που κάνει κάποιος μόλις μπαίνει σε ένα σούπερ μάρκετ, εκτός από το να τοποθετήσει τα χέρια του στη σιδερένια λαβή του καροτσιού, είναι να κοιτάξει τα προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά είτε με τη μορφή «1+1 δώρο», είτε με την «50% έκπτωση».

Σε μια σοκολάτα για παράδειγμα η μονή συσκευασία έχει 1 εύρω, ενώ η οικονομική συσκευασία των 3 τεμαχίων που υποτίθεται πως προσφέρει στον καταναλωτή όφελος, κοστίζει πολλές φορές πολύ παραπάνω, ξεπερνώντας και τα 4 ευρώ. Έτσι εάν ο καταναλωτής δεν κάτσει να υπολογίσει την προσφορά σε συνάρτηση με την μονή συσκευασία ενός προϊόντος εύκολα μπορεί να πέσει θύμα παραπλάνησης και τελικά να πληρώσει μέχρι και τα διπλά στο ταμείο.

Συγκεκριμένα όπως μετέδωσε η πρωινή εκπομπή του σταθμού, υπάρχουν σκέψεις να υπολογίζεται η έκπτωση -ανάλογα με την ποσότητα- στα ταμεία των σούπερ μάρκετ μόνο κατά τη διάρκεια της πληρωμής, κάτι που θα φέρει τον αποκλεισμό των σχετικών ενδείξεων στα ράφια.



https://fimotro.gr/souper-market-skepseis-na-katargithoun-oi-oikogeneiakes-syskevasies-logo-ton-prosforon-psema/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.