Σύμφωνα με τα νέα νομοθετικά μέτρα, τα φαρμακεία μπορούν να λειτουργούν τα Σάββατα και κατά τις απογευματινές ώρες της Δευτέρας και της Τετάρτης, ενώ παρέχεται η δυνατότητα στους φαρμακοποιούς να....
υποβάλλουν δηλώσεις ένταξης στις διημερεύσεις και τις διανυκτερεύσεις κ.λπ.
Οι σύμβουλοι Επικρατείας, με την υπ’ αριθμ. 118/2011 απόφαση Αναστολής, έκαναν εν μέρει δεκτή την αίτηση των φαρμακοποιών. Συγκεκριμένα, οι δικαστές απέρριψαν την αίτησή τους, ως προς το σκέλος εκείνο με το οποίο ζητούσαν να μην λειτουργούν τα φαρμακεία τα Σάββατα και τα απογεύματα της Δευτέρας και της Τετάρτης.
Αντίθετα, οι σύμβουλοι Επικρατείας έκαναν δεκτή την αίτηση των φαρμακοποιών ως προς το σκέλος που ζητούσαν να μην είναι ανοικτά όλα τα φαρμακεία κατά τις διανυκτερεύσεις και τις εφημερίες, αλλά να τηρείται ο σχετικός κατάλογος. Το ΣτΕ ανέστειλε την προσβαλλόμενη εγκύκλιο και απόφαση, καθώς δεν υπάρχει η σχετική πρόβλεψη στο σχετικό νόμο για τη λειτουργία όλων των φαρμακείων κατά τις διανυκτερεύσεις και τις εφημερίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.