ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ''ΔΙΝΟΥΝΕ'' ΚΑΙ ....ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ''ΔΙΝΟΥΝΕ''


Επιμένει να ανεβάζει τους τόνους της αντιπαράθεσης με την Αθήνα ο Γερμανός υπουργός Οικονομίας, Φίλιπ Ρέσλερ.
Σε ομιλία του στην Νομική Σχολή «Buccerius», στο Αμβούργο, σύμφωνα με δημοσίευμα της «Hamburger Abendblat» ο Φίλιπ Ρέσλερ έκανε λόγο για «μαύρη τρύπα» στην Ελλάδα.
Ο Φίλιπ Ρέσλερ διευκρίνισε, ωστόσο, ότι η Ελλάδα δεν μπορεί να εκδιωχθεί από την ευρωζώνη, ούτε προτίθεται να εξέλθει οικειοθελώς. Προειδοποίησε δε ότι...
«αν είναι τελείως χρεοκοπημένη, τότε οι διαμαρτυρίες που βιώνουμε αυτή την εποχή στην Αθήνα αποτελούν απλώς μια αύρα. Θα ακολουθήσει τυφώνας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.