«Ο εφαρμοστικός νόμος περιλαμβάνει ακρωτηριαστικές διατάξεις, που οδηγούν σε πλήρη ισοπέδωση τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας προς τους Έλληνες πολίτες» αναφέρει ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών.
«Η τροϊκανής έμπνευσης υποχρεωτική αναγραφή της δραστικής ουσίας από τους γιατρούς, αρχής γενομένης την 1-3-2012 και η επιλογή από το φαρμακοποιό του φθηνότερου γενόσημου φαρμάκου, ανατρέπει πλήρως τους ....
κανόνες ασφάλειας στην παροχή ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης» προσθέτει.
Ο ΙΣΑ καλεί τους γιατρούς να συμμετάσχουν μαζικά στο συλλαλητήριο που συνδιοργανώνουν ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ, Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών, Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας και η Ολομέλεια των προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων τής χώρας, στην πλατεία Συντάγματος, την Τετάρτη, στις 6 το απόγευμα, όπου θα πραγματοποιηθεί και συναυλία διαμαρτυρίας με τον Μανώλη Μητσιά σε μουσική Μίκη Θεοδωράκη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.