Ένα μικρό αεροδρόμιο που εξυπηρετεί μερικές χιλιάδες επιβάτες αναμένεται να γίνει κεντρικό. Αν και δεν συγκακαταλέγεται στα δυνατά χαρτιά των αεροδρομίων της Ελλάδας είναι ιδιαίτερα σημαντικό.
Η λειτουργία του....
ξεκίνησε τις αρχές της δεκαετίας του 1990 και το διαχειρίζεται η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Όμως, μέσα στα επόμενα χρόνια αναμένεται να παραχωρηθεί μέσω του υπερταμείου. Με αυτόν τον τρόπο, θα ακολουθήσει το παράδειγμα των 14 περιφερειακών αεροδρομίων και της Καλαμάτας, τα οποία έχουν ήδη παραχωρηθεί στη Fraport Greece μέσω προηγούμενων διαγωνισμών.Ο βασικός στόχος είναι η υλοποίηση επενδύσεων για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των υποδομών του αεροδρομίου. Ο λόγος για το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου που σύμφωνα με το capital.gr, εξετάζεται η πιθανότητα επέκτασης της χρήσης του αεροδρομίου για τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων, ενισχύοντας περαιτέρω τον ρόλο του στην ευρύτερη περιοχή.
Όπως επεσήμανε πρόσφατα, ο διευθύνων σύμβουλος του υπερταμείου, Γρηγόρης Δημητριάδης, η Νέα Αγχίαλος συγκεντρώνει τα κατάλληλα χαρακτηριστικά προκειμένου να εκτελούνται πτήσεις cargo με κύριο πλεονέκτημα την στρατηγικής σημασίας θέση του.
Η τοποθεσία αυτή μπορεί να αξιοποιηθεί πλήρως μέσω της διεύρυνσης της χρήσης του για τη μεταφορά και διακίνηση εμπορευμάτων, πέραν των εμπορικών πτήσεων που πραγματοποιούνται.
Ειδικότερα, κατά τη θερινή περίοδο, το αεροδρόμιο εξυπηρετεί δρομολόγια από διεθνείς αεροπορικές εταιρείες, όπως η Condor που συνδέει τον Βόλο απευθείας με το Μόναχο, η Eurowings με το Ντίσελντορφ και η Austrian Airlines με τη Βιέννη. Παράλληλα, η ελληνική Sky Express εκτελεί δρομολόγιο που συνδέει τη Νέα Αγχίαλο με το Ηράκλειο της Κρήτης.
https://instanews.gr/100976/oikonomia/eycharisti-ekplixi-to-mikro-elliniko-aerodromio-poy-tha-metatrapei-se-komvo-cargo.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.