Προστατευστε το Συλλαλητηριο..ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ !!!


Προστατευστε το Συλλαλητηριο ...Εμεις οι ιδιοι θα πρεπει να διωξουμε καθε λογης ''παρασιτο''απο την Εθνικη μας συγκεντρωση
Εμεις οι ιδιοι θα ειμαστε ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ !!!
Εχετε διαπιστωσει τις τελευταιες ημερες κοιτουν με καθε τροπο τα ''Πολιτικα κορακια'' να μας πεισουν, αυτοι που μας εφεραν σε αυτο το σημειο δηλαδη ,οτι ειναι μαζι μας ...ΟΧΙ κυριοι..Προσπαθουν κατι ''ΡΟΥΒΙΚΩΝΕΣ'' να μας πεισουν οτι θα χυθει αιμα ..ΟΧΙ κυριοι..Ποιοι ειστε εσεις που.....
θα προβλεψετε οτι σε μια καθ ολα ειρηνικη αλλα και Εθνικη συγκεντρωση της χωρας μου θα χυθει αιμα ..γιατι να χυθει αιμα κυριοι;
ΠΟΙΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΠΟΙΟΥ; 
Επιτελους στο συλλαλητηριο θα δειτε το μικρο παιδι, τη γιαγια, το παππου, το νεο ,τη νεα, το νεο ζευγαρι ,το ζευγαρι με την οικογενεια, δηλαδη τον Ελληνα πολιτη ΟΧΙ τον μπλε τον πρασινο η τον μαυρο ..αυτα μας εφαγαν ..ενω εσεις καλα κανατε το παιχνιδι σας ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ εμεις τρωγαμε ο ενας την σαρκα του αλλου για να βολευεστε εσεις ΟΛΟΙ ΣΑΣ
ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ.. τελος τα παιχνιδακια σας
Μας γαμησατε οικονομικα ,καταστρεψατε τη μεσαια ταξη που ηταν ο ισσοροπιστης της οικονομιας (οι φτωχοι δεν ειχαν αλλα και οι πλουσιοι χρονια τωρα ...''δεν ειχαν'') 
Και τωρα ''βαζετε χερι'' και στην εθνικη μας υπερηφανια ;
   
Οι πολιτικοι θα αναλαβουν τις ευθυνες τους και θα δουλεψουν γιατι τα ποσοστα τα ειδατε ..(βλεπε ΠΑΣΟΚ)
Εχουμε την δυναμη να σας εξαφανισουμε απο την ιστορια ..!!!
Ειστε ετοιμοι να το αντιμετωπισετε ;;;
Και τωρα κατι '' φωτοβολιδες '' που εχουν χρησθει απο μονο τους ''σωτηρες'' μας καλα θα κανουν να γυρισουν στη δουλεια τους..η εποχη των Ζορο περασε !!!
Σωτηρας του τοπου μου ειμαι εγω ,,εισαι εσυ που διαβαζεις αυτο το αρθρο..ειναι ο διπλανος μας..ειμαστε ΜΟΝΟ εμεις ..Ο ΛΑΟΣ
Ειναι μια ειρηνικη εκδηλωση ολων μας ..Ειλικρινα δεν ξερω αν θα γινει κατι με το να κατεβουμε Συνταγμα αλλα θα ειμαι εκει γιατι θελω να δει ολος ο πλανητης την αποψη μου ..την αποψη του Ελληνα .Γιατι το εχω αναγκη βρε αδελφε να σε δω και να σηκωσουμε τη σημαια μας ψηλα .  
ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ''ΚΟΡΑΚΙΩΝ''
ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ

«Έλα, σκ@τότουρκε... έλα Εβραίε, απεσταλμένε από τους γύφτους έλα ν' ακούσεις τα κερατά σας, -γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Τι θαρεύσετε κερατάδες... Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε " από ημάς" συνθήκην με " έναν" κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα!» - Άμα ζήσω, θα τους γαμ@σω. Άμα πεθάνω, θα μου κλ@σουν τον πο@τσο!»

ΕΛΑΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝ ΕΧΕΤΕ @ΡΧΙΔΙ@ 









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.