Τωρα τους επιασε ο πονος ..πριν απο τις εκλογες (αναγνωστης)..!!!

Αποτέλεσμα εικόνας για αδειες τσεπεςΚατ' αρχην κυριοι του Αγανακτισμενου Πολιτη σας ευχαριστουμε που υπαρχετε και μεσα απο το bloq σας μπορουμε να φωναζουμε δυνατα ...
Παρακολουθω δελτια ειδησεων και δηλωσεις καρεκλοκενταυρων πολιτικων οτι τους επιασε ο πονος για τους πολυτεκνους και τους τριτεκνους και οτι καποιες ερευνες μιλουν για μειωση του πληθυσμου της Ελλαδος το 2050 κατα τουλαχιστον 2000000 και ο λογος ειναι οτι
...δεν γεννουν οι ελληνες 
Και ρωτω βρε ξεφτιλισμενοι 300 της βουλης ...και απαντηστε μου 
Ειμαι πατερας πολυτεκνης οικογενειας με 4 παιδια ανηλικα ,μενω σε ενοικιο ..τα παιδια μου ειναι 20 ,15,13,και 9 οποτε καταλαβαινετε τις αναγκες με βαση την καθε ηλικια 
Εγω ....κανω αυτη τη στιγμη που μιλαμε 3 δουλειες ..απο λογιστης που ειναι και η βασικη μου δουλεια βενζινας το απογευμα και σερβιτορος το βραδυ ..το μηνιαιο εισοδημα μου με το καβλι στον κωλο κυριολεκτικα ειναι 2000 ευρω ..βγαλε ρε πουστη τωρα εσυ που τα υπολογιζεις και νομοθετεις ..400 ενοικιο κοινοχρηστα ,βγαλε 300 οι ΔΕΚΟ παμε 700 συνολο βγαλε φροντιστηρια 500 στη καλυτερη περιπτωση παμε 1200 ετσι ; βγαλε βενζινες και εισητηρια το μηνα γιατι πρεπει να μετακινηθουμε ..200 παμε στα 1500 σωστα ..βγαλε και κανα γιατρο φαρμακα εμβολια κανα 100 παμε 1600 εχω και ενα δανειο 150 ευρω το μηνα παμε στα 1750 σωστα;πρεπει να φαμε εγω η γυναικα μου και τα 4 παιδια με 250 το μηνα ,,,και δεν παραπονεθηκα ρε μουνοπανα για αυτο ...και ερχεται η εφορια γαμω το σπιτι σας και μου λεει επι 3 συναπτα ετη ,που γαμιεμαι στις 3 δουλειες και αναγκαζομαι να εχω ρουχα στο πορτ μπαγκαζ και να αλλαζω σαν τις πουτανες  στα παρκινγκ καθε εταιρειας για να προλαβαινω, οτι επειδη κανεις 3 δουλειες περνας μια κλιμακα και με φορολογουν το χρονο με 3000 ευρω να πληρωσω ..δηλαδη μου μενουν 250 για φαγητο επι 12 μηνες μας κανει 3000 ...δηλαδη γαμω το σπιτι σας να μην φαω ζητατε να γαμιεμαι σε 3 δουλειες   και αντι να καντε το σταυρο σας που εχω την δυναμη να παλεψω και συντηρω το γαμημενο σας συστημα και τους μισθους σας με τιμωρειτε με φορολογια χωρις προηγουμενο ...ενας πουστης αναμεσα σας δεν υπαρχει να βαλει το στυλο κατω και να πει ..ρε σεις ο ανθρωπος τρεχει πιο πολυ απο τον Βεγγο δεν εχει σπιτια αυτοκινητα πολυτελειας και βιλες με πισινες του μενουν 3000 το χρονο  και του τα ζηταμε πισω ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΣΥΣΩΡΕΥΟΝΤΑΙ με αποτελεσμα να χρωσταω 10000 στην εφορια ...ποιος εγω ρε πουστηδες που εχω κανει το σκατο μου παξιμαδι  ,,,στα αρχιδια μου οι κλιμακες σας ,,,τι θα πω εγω στα παιδια μου οταν πεινανε ..δεν εχουμε γιατι περασαμε τη κλιμακα ..ρε μουνοπανα ..εσεις το λετε στα παιδια σας αυτο ...και δεν παραπονεθηκα ρε αρχιδια ποτε .....αφηστε μας ρε γαμιοληδες να ζησουμε καταργηστε κλιμακες και μαλακιες επιβραβευστε αυτον που γαμιετε για την οικογενεια του και την πατριδα του ..δεν ειμαι τεμπελης ρε πουστη δουλευω ..δεν με επιασε η κριση γιατι δουλευω και παντα ειχα να φαω ενα πιατο φαι ....Σας επιασε ο πονος τωρα για την υπογεννητικοτητα της χωρας αυτης που εχετε γαμησει ....πως θα παει ο αλλος να κανει Ελληνες ρε ..με xanax ...Μουναπανακια εχετε παρει χαμπαρι οτι εχουν σφιξει τα λουρια ετσι ; ουε και αλοιμονο γιατι αν θα φορτωσει ο Ελληνας θα σας παμε γαμιοντας μεχρι τα συνορα ..και εξω .ΚΑΡΙΟΛΗΔΕΣ 

υγ.. εγω δεν κρυβομαι σαν και εσας... αν χρειαστειτε τα στοιχεια μου η ακομα και τον ιδιο να σας τα πω και απο κοντα..θα τα βρειτε στο bloq ..τα στελνω με email στον διαχειρηστη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.