«Κλείδωσε» ο καιρός το Πάσχα - Πώς θα σουβλίσουμε τον οβελία   Απεργία: Πώς θα κινηθούν τα μέσα μεταφοράς – Τι ισχύει για ταξί και αεροπλάνα   Προειδοποίηση από σεισμολόγους: «Να προετοιμαστούμε για ακραίο σεισμό και στην Ελλάδα. Οι κόκκινες περιοχές»   Κλειστά τα σχολεία λόγω της κακοκαιρίας στη Φλώρινα   Πάσχα 2025: Χωρίς τράπεζες για 4 ολόκληρες ημέρες – Η ανακοίνωση για τις διατραπεζικές συναλλαγές   Έτοιμη στο μεγαλύτερο μέρος μέχρι το 2027 η «Ασπίδα του Αχιλλέα» – ποιο το κόστος   Σαν σήμερα...Εκδηλώθηκε στις 5:15 το πρωί της 6ης Απριλίου 1941 στα οχυρά της Θράκης και της Ανατολικής Μακεδονίας, 45 λεπτά πριν από την προβλεπόμενη ώρα στη γερμανική διακοίνωση   Ακρίβεια: Οι τιμές «γονατίζουν» τα νοικοκυριά Διαβάστε περισσότερα: Ακρίβεια: Οι τιμές «γονατίζουν» τα νοικοκυριά    By The best widgets

Υπερασπιστηκαν και ..σωζουν τα παπαγαλακια τους ..ετσι ειναι αυτα ...το ενα χερι νίβει τ αλλο.!!!


Πέρασε κατά πλειοψηφία η τροπολογία για διαφήμιση και τα ΜΜΕ - Αποχώρησαν ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ


Υπερψηφίστηκε στη Βουλή η τροπολογία... που φέρνει ριζικές αλλαγές στη διαφήμιση και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης σε μία θυελλώδη συνεδρίαση όπου ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ αποχώρησαν καταγγέλλοντας τη διαδικασία. Νωρίτερα σύσσωμη η αντιπολίτευση ζήτησε την απόσυρση της τροπολογίας κάνοντας λόγο για .....
αιφνιδιασμό και εξυπηρέτηση συμφερόντων.

Στο επίκεντρο της αντιπαράθεσης βρέθηκε η αναφορά στην έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους ότι «τα ασφυκτικά χρονικά περιθώρια εντός των οποίων ζητήθηκε η σύνταξη της έκθεσης δεν επέτρεψαν την ολοκληρωμένη επεξεργασία της τροπολογίας και την εκτίμηση των οικονομικών αποτελεσμάτων».

Απαντώντας ο υπουργός Επικρατείας κ. Σταμάτης, υποστήριξε ότι έκθεση του ΓΛΚ τυπικά υπάρχει, άρα αυτό δεν μπορεί να αποτελέσει κώλυμα, ενώ σημείωσε πως η τροπολογία κατατέθηκε σε αυτό το νομοσχέδιο προκειμένου να ρυθμιστεί το θέμα της διαφήμισης πριν αρχίσει η νέα σεζόν. Στο σύνολό του ψηφίστηκε και το νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας.

Οριακές βελτιώσεις για τις αμοιβές των διαφημιστικών εταιρειών κάνει η κυβέρνηση αναμορφώνοντας το άρθρο 1 της τροπολογίας για τα ΜΜΕ, ωστόσο κρατάει τα υπόλοιπα άρθρα της τροπολογίας για τις συγκεντρώσεις των media και τις διευκολύνσεις στα μεγάλα υπερχρεωμένα εκδοτικά συγκροτήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.