Προστατέψτε τους Ρωμιούς της Συρίας!   Τέμπη ...Μεγάλη συναυλία στο Σύνταγμα την Πέμπτη 13 Μαρτίου...Την πρωτοβουλία έχουν Φοιτητικοί Σύλλογοι της Αθήνας με σύνθημα «ή τα κέρδη τους ή οι ζωές μας»   Μποϊκοτάζ στα σούπερ μάρκετ στις 15 Μαρτίου - Η ανακοίνωση της Ένωσης Εργαζόμενων Καταναλωτών Ελλάδας   This is Athens – Agora του Δήμου Αθηναίων: Στην Αθήνα στρέφονται τον Απρίλιο τα «φώτα» του παγκόσμιου τουρισμού   Επιστρέφει η αφρικανική σκόνη στη χώρα μας και η Ένωση Πνευμονολόγων Ελλάδας αναφέρει τι προβλήματα υγείας μπορεί να προκαλέσει και πώς να προστατευτούμε.   Απαγόρευση καύσης σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας από την Τρίτη εξαιτίας επικίνδυνων καιρικών συνθηκών   Ατμοσφαιρική ρύπανση: Οι 10 πιο μολυσμένες πόλεις της Ελλάδας και στην Αττική – Ποιες είναι οι πιο καθαρές – Θα εκπλαγείτε   Ανεβαίνει κι άλλο η θερμοκρασία, ζέστη, υγρασία και αφρικανική σκόνη – Ποια μέρα θα δούμε 30ρια μέσα στον Μάρτιο    By The best widgets

Χάνουν τα χωράφια τους οι Βορειοελλαδίτες;

Αντιμέτωποι με την αναγκαστική απαλλοτρίωση βρίσκονται οι ιδιοκτήτες των χωραφιών, όπου αναμένεται να περάσει ο διακρατικός αγωγός TAP, σε περίπτωση που κάποιοι εκ των...
ιδιοκτητών δεν τα βρουν στο θέμα της αποζημίωσης με την διαχειρίστρια εταιρεία του αγωγού.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή αναφέροντας ότι ο διακρατικός αγωγός, σύμφωνα με τον σχεδιασμό κατασκευής του, αναμένεται να περάσει από περίπου 18.000 χωράφια σε μία διαδρομή 543 χιλιομέτρων στην Βόρειο Ελλάδα εκ των οποίων οι....

περισσότερες εκτάσεις είναι καλλιεργήσιμη γη.

Στο τραπέζι των συζητήσεων γίνεται μελέτη με σκοπό να καθοριστούν οι αποζημιώσεις των ιδιοκτητών ώστε στη συνέχεια να ξεκινήσουν οι επαφές σε προσωπικό επίπεδο με τον κάθε ιδιοκτήτη.

Στην περίπτωση που οι ιδιοκτήτες δεχτούν την προσφορά τότε η διαδικασία προχωράει κανονικά, ωστόσο, το πρόβλημα θα προκύψει εάν οι γεωργοί δεν δεχτούν αυτά που προσφέρει η εταιρεία και στην προκειμένη περίπτωση θα προχωρήσει η διαδικασία αναγκαστικής απαλλοτρίωσης.

Τι προβλέπουν οι αποζημιώσεις

Τα είδη των αποζημιώσεων έχουν διαχωριστεί σε δύο και αφορούν στην περίοδο κατασκευής του αγωγού και της λειτουργίας τους.

Αναφορικά με την περίοδο της κατασκευής η οποία θα διαρκέσει δύο χρόνια (2016-2018), οι ιδιοκτήτες θα αποζημιωθούν τόσο για τη δουλειά διόδου, όσο και για το είδος της καλλιέργειάς τους.

Από την άλλη για την περίοδο λειτουργίας του αγωγού, θα αποζημιωθούν προκειμένου να παραχωρήσουν μια ζώνη δουλείας μήκους 8 μέτρων(4 μέτρα από κάθε πλευρά του αγωγού).

Δεδομένου ότι ο αγωγός θα είναι υπόγειος στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής των 543 χλμ, και θα διέρχεται σε βάθος 1- 1,5 μέτρο κάτω από την επιφάνεια του εδάφους, ο ιδιοκτήτης της έκτασης δεν θα μπορεί να καλλιεργήσει στο σημείο εκείνο βαθύριζα δέντρα.

Σημειώνεται ότι επί ελληνικού εδάφους, ο αγωγός θα διασχίσει τους νομούς Έβρου, Κομοτηνής, Ξάνθης, Καβάλας, Δράμας, Σερρών, Κιλκίς, Θεσσαλονίκης, Ημαθίας, Πέλλας, Κοζάνης, Φλώρινας και Καστοριάς.

Τέλος, τον συντονισμό του έργου έχει αναλάβει η ολλανδική εταιρεία Royal Haskoning DHV, η οποία σταδιακά θα έρθει σε επαφή με τους ιδιοκτήτες των εκτάσεων τόσο σε Ελλάδα, όσο επίσης σε Ιταλία καιΑλβανία, μέσω μίας ομάδας 200 μελών.





'
dealnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.