Ρεπορτάζ: Ντίνα Καραμάνου
Αμετακίνητοι στις αποφάσεις τους για απεργιακές κινητοποιήσεις διαρκείας φαίνεται πως είναι οι καθηγητές γυμνασίων – λυκείων της χώρας αλλά και οι δάσκαλοι.
Η διαφωνία στις τοπικές ΕΛΜΕ δεν ήταν στο «Αν» αλλά στο «Πώς» θα γίνουν οι απεργίες.
Σήμερα, οι πρόεδροι των ΕΛΜΕ θα συνεδριάσουν με τα μέλη του ΔΣ της ΟΛΜΕ, προκειμένου να αποφασιστεί εάν οι καθηγητές θα προχωρήσουν σε πενθήμερες επαναλαμβανόμενες απεργίες, σε....
απεργία διαρκείας, σε 48ωρη απεργία το διήμερο 12-13 Σεπτεμβρίου ή σε δύο 48ωρες απεργίες, 18-19 και 25-26 Σεπτεμβρίου.
Το δρόμο των καθηγητών, πάντως, αναμένεται να ακολουθήσουν και οι δάσκαλοι που δίνουν από σήμερα ένα πρώτο στίγμα: Από τη μία το μεσημέρι συγκεντρώνονται έξω από το υπουργείο Παιδείας διαμαρτυρόμενοι για το γεγονός ότι φέτος δεν έγιναν οι απαραίτητες αποσπάσεις δασκάλων και τα δημοτικά σχολεία έχουν πολλά κενά.
Σήμερα, αύριο και μεθαύριο, Τετάρτη, συνεδριάζουν οι τοπικοί σύλλογοι δασκάλων και στις 12 Σεπτεμβρίου η ολομέλεια των προέδρων θα αποφασίσει για τη στάση τους.
«Είναι σίγουρο ότι θα είμαστε σε κινητοποιήσεις», λέει στο newpost ο πρόεδρος της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος Χαράλαμπος Κόκκινος: «Θα επηρρεαστούμε, ίσως και από τις αποφάσεις που θα λάβει η ΟΛΜΕ με το διοικητικό συμβούλιο της οποίας έχουμε αύριο συνάντηση. Μένει να αποφασίσουμε αν θα κάνουμε μια 48ωρη απεργία ή αν θα προχωρήσουμε κι εμείς σε επαναλαμβανόμενες πενθήμερες».
Την ίδια ώρα η κυβέρνηση διαμηνύει, μέσω και του υπουργού Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου αλλά και του κυβερνητικού εκπροσώπου Σίμου Κεδίκογλου ότι δεν θα επιστρατεύσει τους εκπαιδευτικούς.
Μιλώντας στη πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1 ο κυβερνητικός εκπρόσωπος έκανε έκκληση στους εκπαιδευτικούς να μην προχωρήσουν σε κινητοποιήσεις, ξεκαθαρίζοντας πως η επιστράτευση δεν είναι στις προθέσεις της κυβέρνησης. «Οι ελληνικές οικογένειες έχουν πάρα πολλά βάρη, ας μην τους προσθέσουμε άλλα», ανέφερε χαρακτηριστικά.
http://newpost.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.