Σήμερα, Παρασκευή, οι συρμοί του Μετρό και του ΗΣΑΠ θα παραμείνουν στα αμαξοστάσια, λόγω 24ωρης απεργίας των ηλεκτροδηγών της Ανώνυμης Εταιρίας «Σταθερές Συγκοινωνίες».
Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στην ....
κατάργηση της συμμετοχής του Δημοσίου σε στρατηγικού χαρακτήρα ΔΕΚΟ και όχι μόνο, κίνηση που «ανοίγει ουσιαστικά το δρόμο των αποκρατικοποιήσεων, προς όφελος -όπως αναφέρουν- των μεγαλοεπενδυτών».
Μιλούν για «εύθραυστη κυβερνητική συνοχή» και προειδοποιούν ότι «η ύφεση θα συνεχιστεί, ακόμη και αν εκχωρηθεί στους ιδιώτες κρατική περιουσία».
Σε ό,τι αφορά το επιβατικό κοινό, θα έχει στη διάθεσή του την Παρασκευή : Λεωφορεία, Τρόλεϊ, Τραμ και Προαστιακό, τα οποία κινούνται ΚΑΝΟΝΙΚΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.