ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Νέα απεργία τη Δευτέρα στα ΜΜΕ

Νέα απεργία τη Δευτέρα στα ΜΜΕΝέα απεργία εξήγγειλαν για τη Δευτέρα 5 Νοεμβρίου οι εργαζόμενοι στα ΜΜΕ, στο πλαίσιο των επαναλαμβανόμενων 24ωρων απεργιών.

Σύμφωνα με ανακοίνωση των συνδικαλιστικών οργάνων οι εργαζόμενοι στα ΜΜΕ στρέφονται κατά του Γιάννη Στουρνάρα για την προσπάθειά του να καταθέσει τροπολογία, με την οποία οι κλάδοι Υγείας του Ενιαίου Ταμείου Ασφάλισης Προσωπικού Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (ΕΤΑΠ ΜΜΕ) εντάσσονται στον Εθνικό Οργανισμό Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ) μαζί με την περιουσία τους.

Και ζητούν:

-Να....

αποσυρθεί άμεσα η τροπολογία Στουρνάρα.

-Να επιστραφούν όλα τα κλεμμένα αποθεματικά των Ταμείων μας με το PSI .

-Να υπογραφούν Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας.

-Να επανέλθει σε ισχύ ο ν. 1876/90 για τις ελεύθερες συλλογικές διαπραγματεύσεις.

-Να σταματήσουν τώρα οι απολύσεις και να γίνουν σεβαστά όλα τα εργασιακά δικαιώματα των εργαζομένων στα ΜΜΕ που καθημερινά καταπατούνται με τον πιο άγριο τρόπο από την εργοδοσία και

-Να καταργηθούν όλοι οι αντεργατικοί και αντιασφαλιστικοί νόμοι των Μνημονίων.


nooz.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.