ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Απεργια ΜΜΕ ....''να πεθανει η κατσικα του γειτονα και οχι η δικια μου''

Σημερα απεργουν τα ΜΜΕ γιατι εβαλαν ''χερι'' στο ταμειο τους 
Αρχισαν να ''χτυπουν'' ολους τους πολιτικους για την κατασταση αυτη - και καλα κανουν- αλλα κοι και κες δημοσιογραφοι γιατι δεν αντιδρασατε ετσι και με τα αλλα ταμεια του κοσμακη;
Γιατι δεν αντιδρασατε ετσι για την μεγαλη κλοπη των αποθεματικων του ΟΕΚ xρηματα που σκοπο ειχαν να στεγασουν πολυτεκνες αλλα και οικογενειες που εχουν πραγματικα αναγκη 
Δωστε μας - οι περισσοτεροι - τα εκκαθαριστικα σας γιατι λιγες μερες πριν διαβασαμε στα bloq για εισοδηματα μεγαλοδημοσιογραφων και ...
προσωπικα βγηκα απο τα ρουχα μου 
Τι παραπανω εχει ενα ονομα μεγαλο καναλιου απο εναν δημοσιογραφο του πεζοδρομιου 
Το μονο που μου ερχεται αμεσως στο μυαλο μου ως απαντηση ειναι η δυνατοτητα της διαπλοκης 
Για αυτο και μονο το λογο γιατι ο ενας 500 000 € το χρονο -τουλαχιστον - και ο αλλος 15 000 € ;
Τ α λεει καλυτερα ;δε νομιζω; απλα τα ''μαγειρευει '' οπως θελουν τα μεγαλοκορακια εργοδοτες τους και δυστυχως εχουμε υποστει την πληση εγκεφαλου απο δαυτους και ανακυρηχτηκαν δυναμη εξουσιας.
Αλλα τελικα ειμαστε ολοι ....''να πεθανει η κατσικα του γειτονα και οχι η δικια μου''

αναγνωστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.