ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Blue Star «Nάξος»:Εκκενώθηκε μετά από τηλεφώνημα για βόμβα

Εκκενώθηκε το Blue Star «ΝΑΞΟΣ» στο λιμάνι του Πειραιά, μετά από προειδοποιητικό τηλεφώνημα για βόμβα.

Όλοι οι επιβάτες έχουν απομακρυνθεί από το πλοίο, ενώ άνδρες της ...

ΕΛΑΣ με ειδικά εκπαιδευμένους σκύλους, διενεργούν ελέγχους στο εσωτερικό του πλοίου.

Επιμέλεια: Φλώρα Πέτση
zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.