Σύνταξη στα 67, μείωση σε αποζημιώσεις και σε κατώτερες συντάξεις
Ο Γεν.Γραμ. του Υπ. Εργασίας κος Π.Κοκκόρης, σχολιάζοντας το επώδυνο
πακέτο μέτρων των 11.9 δις ευρώ από το οποίο και κρίνεται η έκθεση της
τρόικας και η επόμενη δόση στη χώρα μας, δήλωσε σήμερα στο Πρωινό ant1,
«Δεν υπάρχουν άλλες επιλογές για αυτό και πάμε σε σύνταξη στα 67 και σε
μείωση αποζημιώσεων».
Ο κος Κοκκόρης άφησε μεταξύ άλλων ανοιχτό
το ενδεχόμενο να μειωθούν οι κατώτερες συντάξεις στα ....
πλαίσια όπως είπε
του εξορθολογισμού για την αποκατάσταση των αδικιών.
«Όλα είναι αναμενόμενα από δω και στο εξής» τόνισε ο κος Κοκκόρης. TreloKouneli
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.