Αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων στα μέσα μαζικής μεταφοράς και στα τιμολόγια ρεύματος και νερού φέρνει το 2013!
Αυτά αλλά και νέες μειώσεις μισθών και λειτουργικών δαπανών στις ΔΕΚΟ προβλέπουν τα τριετή επιχειρησιακά σχέδια που καταθέτουν σήμερα...
Τρίτη στο υπουργείο Οικονομικών οι διοικήσεις των επιχειρήσεων.Τα σχέδια έχουν προσαρμοστεί στο νέο μνημόνιο και θα είναι δεσμευτικά και για τις διοικήσεις που θα προκύψουν μετά τις εκλογές, αναφέρει δημοσίευμα του Ελεύθερου Τύπου.
Επί της ουσίας, όλα όσα πρόκειται να .....
γίνουν, προβλέπονται από το μνημόνιο. Τι μας περιμένει λοιπόν; 25%
αύξηση στις τιμές εισιτηρίων των αστικών συγκοινωνιών και των τρένων το
πρώτο τρίμηνο του 2013. Που σημαίνει ότι η τιμή του εισιτηρίου από 1,40€
για όλα τα μέσα μεταφοράς, θα εκτοξευτεί στο 1,75€, ενώ το απλό
εισιτήριο, που ισχύει μόνο για τα λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ θα κοστίζει
1,50€ από 1,20€ σήμερα.Αυτά αλλά και νέες μειώσεις μισθών και λειτουργικών δαπανών στις ΔΕΚΟ προβλέπουν τα τριετή επιχειρησιακά σχέδια που καταθέτουν σήμερα...
Τρίτη στο υπουργείο Οικονομικών οι διοικήσεις των επιχειρήσεων.Τα σχέδια έχουν προσαρμοστεί στο νέο μνημόνιο και θα είναι δεσμευτικά και για τις διοικήσεις που θα προκύψουν μετά τις εκλογές, αναφέρει δημοσίευμα του Ελεύθερου Τύπου.
Επί της ουσίας, όλα όσα πρόκειται να .....
Αυξήσεις έρχονται και στα εισιτήρια για φοιτητές, ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες και πολύτεκνους. Οι τιμές αναμένεται να φτάσουν τα 0,90€ και 0,75€.
Ανατιμήσεις, φυσικά, έρχονται και στα τιμολόγια της ΔΕΗ για νοικοκυριά και μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Το αργότερο μέχρι και το 2013 πρέπει να προσεγγίσουν το επίπεδο των (υψηλότερων κατά περίπου 65%) τιμολογίων της χονδρικής, με εξαίρεση μόνο τα τιμολόγια των ευπαθών κοινωνικών ομάδων.
Επίσης, το μνημόνιο απαιτεί και αυξήσεις των τιμολογίων για τις υπηρεσίες ύδρευσης και αποχέτευσης, οι οποίες αναμένεται να αποκρατικοποιηθούν περαιτέρω μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2012.
Όλα αυτά γιατί μέσα στην επόμενη τριετία πρέπει να αυξηθούν τα έσοδα των ΔΕΚΟ κατά 240 εκατ. ευρώ ενώ συγχρόνως πρέπει να εξοικονομηθούν επιπλέον 362 εκατ. ευρώ από μισθολογικές περικοπές, περιορισμό των λειτουργικών δαπανών κλπ.
Στο επιχειρησιακό σχέδιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα προβλέπεται επιτάχυνση της αποκρατικοποίησης της εταιρείας έως το τέλος του χρόνου, παρά το γεγονός ότι αρχικώς αυτή είχε οριστεί για το 2013. ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.