Σύμφωνα με το σχετικό δημοσίευμα του περιοδικού «Εconomist», το οικονομικό μας ρολόι πάει (τέρμα) πίσω. Οι πραγματικοί μισθοί έχουν μειωθεί πιο κάτω από το 2004, η ανεργία έχει επιστρέψει στα ποσοστά της δεκεατίας του ’90 και η αξία των μετοχών είναι πιο χαμηλή από το 1992!
Ο μέσος όρος των χαμένων δεκαετιών μας είναι το....
12, την ώρα που Πορτογαλία, Ιταλία και Ιρλανδία-με τα γνωστά προβλήματα κι αυτές- είναι πίσω 7 χρόνια. Η Βρετανία έχει καθυστέρηση 8 ετών, η Γαλλία κάτι παραπάνω από 6, η Γερμανία 2 και οι ΗΠΑ 10.Κι ενώ εμείς πάμε... πίσω, η παγκόσμια οικονομία ανακάμπτει πιο γρήγορα σε σχέση με τις μεγάλες κρίσεις του 1929 στις ΗΠΑ και του 1989 στην Ιαπωνία.
Τρέχοντας και, σίγουρα, λαχανιάζοντας κάτι μπορεί να προλάβουμε!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.