Στο υψηλότερο βάθρο η Ελλάδα με τον Λευτέρη Πετρούνια να κατακτά το χρυσό μετάλλιο στους κρίκους της ενόργανης γυμναστικής στο Ρίο. Παγκόσμια συγκίνηση...!!!



Έβαλε πλώρη για ολυμπιακό μετάλλιο.... και τα κατάφερε. "Χρυσός" ο Λευτέρης Πετρούνιας στο άθλημα των κρίκων της ενόργανης γυμναστικής στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο 2016.

Ο Έλληνας παγκόσμιος πρωταθλητής πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση στον τελικό των κρίκων και με βαθμολογία 16.000, αλλά και με άριστη προσγείωση, κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο, κάνοντας για....
μία ακόμη φορά την Ελλάδα υπερήφανη.

Με δάκρυα συγκίνησης ο προπονητής του Δημήτρης Ράφτης, υποδέχτηκε το δεύτερο χρυσό για τη χώρα μας στη διοργάνωση του Ρίο και το τρίτο στο σύνολο μετά από τα δύο μετάλλια της Άννας Κορακάκη.

Ο Μανιάτης πρωταθλητής έγινε ο τέταρτος Έλληνας που αγωνίστηκε σε τελικό Ολυμπιακών Αγών. Προηγήθηκαν οι Ιωάννης Μελισσανίδης, Δημοσθένης Ταμπάκος και Βασίλης Τσολακίδης.
Το τελευταίο χρονικό διάστημα, ο Λευτέρης Πετρούνιας βρίσκεται σε άριστη αγωνιστική κατάσταση. "Είμαι πολύ καλά. Ποτέ δεν ένιωθα καλύτερα από αγωνιστικής πλευράς. Περιμένω αυτό να βγει και στον αγώνα", είχε πει σε συνέντευξή του πριν μόλις μερικές ημέρες.

Από τη συλλογή του το μόνο μετάλλιο που έλειπε ήταν το ολυμπιακό που ωστόσο, μόλις κατέκτησε. Εμπόδιο σε αυτόν τον στόχο αποτέλεσαν οι δύο Κινέζοι Γιανγκ Λιου και Χάο Γιόου, καθώς και ο Βραζιλιάνος κάτοχος του Ολυμπιακού τίτλου, Αρτούρ Ζανέτι.


Ο Λευτέρης Πετρούνιας όμως, απέδειξε ότι έχει μάθει να νικάει όλα τα εμπόδια!Οι πρώτες δηλώσεις μετά την κατάκτηση της κορυφής

"Ναι, ρε φίλε! Ναι ρε Ελλάδα. Πάμε Ελλάδα, σε κάθε δήλωσή μου, γιατί έχουμε ψυχή και πάμε όπου μας αξίζει. Το ότι ακούγεται ο Εθνικός Ύμνος είναι το σημαντικότερο σημείο για εμένα. Το αφιερώνω στον πατέρα μου, τον προπονητή μου και την Ελλάδα. Μου αρέσει που ακούγεται ο Ζορμπάς στο στάδιο.

Δεν υπάρχει μυστικό για την επιτυχία. Έχουμε προετοιμαστεί καλά. Δεν είχα τραυματισμούς. Κρατήσαμε καλά τις δυνάμεις μας. Είχαμε στοχοπροσήλωση. Είχα αγωνία και πάντα θα έχω. Το χρυσό αυτή τη στιγμή, το αφιερώνω και στην μητέρα μου που είναι σήμερα εδώ", ήταν οι πρώτες δηλώσεις που έκανε ο κορυφαίος αθλητής στους κρίκους και άξιος διάδοχος του Δημοσθένη Ταμπάκου.

Ο ίδιος σημείωσε χαρακτηριστικά: "Ήταν πολύ καλό το πρόγραμμα και η εκτέλεση όπως την περίμενα. Μόλις είδα τη βαθμολογία μου, κατάλαβα ότι θα πάω πολύ καλά. Ο Βραζιλιάνος είχε λάθη στην εκτέλεσή του. Οπότε, νιώθω δικαιωμένος. Νιώθω όπως ακριβώς ο πρώτος λαμπαδηδρόμος. Πάμε Ελλάδα. Δεν υπάρχει άλλος λόγος που είμαι εδώ. Από εδώ και πέρα, χρειάζομαι απλά διακοπές".

Όσον αφορά στο μέλλον και τα επόμενα βήματα στην καριέρα του: "Θέλω να έχω την υγεία μου και να είμαι πρωταγωνιστής και κατά την επόμενη τετραετία. Γιατί για εμένα ένας καλός αθλητής έχει διάρκεια".

ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΤΟΥ Λ. ΠΕΤΡΟΥΝΙΑ

  • 1ος Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2015 – Γλασκώβη
  • 1ος Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα 2015 – Μονπελιέ
  • 1ος Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα 2016 – Βέρνη
  • 3ος Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα 2011 – Βερολίνο
  • 1ος Ευρωπαϊκοί Αγώνες 2015 – Μπακού
  • 1ος Μεσογειακοί Αγώνες 2013 – Μερσίν
  • 2012: Αναδείχθηκε πρώτος στην παγκόσμια κατάταξη της FIG στους κρίκους
  • 2015: Αναδείχθηκε κορυφαίος Έλληνας αθλητής (ΠΣΑΤ)




http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2016/08/blog-post_8594.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.